معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش:پیشکسوتان نیروی هوایی ارتش در همه عرصه ها خوش درخشیده اند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 110
نویسنده : علی

 معاون هماهنگ کننده نهاجا همچنین اظهار داشت: کارکنان نیروی هوایی هر جا که باشند تأثیرگذار و همیشه یار و یاور کشور هستند و حماسه می آفرینند.

وی خطاب به بازنشستگان و پیشکسوتان نیروی هوایی ارتش گفت: حضور شما در هر زمانی برای ما افتخار است و امیدواریم این لیاقت را داشته باشیم تا آنچه که از شما معلمان گرامی آموخته ایم را برای اهتزاز همیشگی پرچم سرافراز کشورمان در همه عرصه ها بکار ببریم.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین احمد جلیلی صفت طی سخنانی گفت:تمام کارکنان نیروی هوایی ارتش از خط شکنان هستند که بنا به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) ابهت استکبار را شکستند.

وی افزود: نبردهای بی امان تیزپروازان نیروی هوایی در هشت سال دفاع مقدس همواره در تاریخ ماندگار است و مردم هیچگاه این رشادت ها را فراموش نخواهند کرد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا در ادامه با بیان این که ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن و ماه راز و نیاز است، خطاب به خاضرین گفت: شب های قدر را قدر بدانیم و سرنوشت یک ساله خود را در این شب ها در راستای خیر، رستگاری و رضایت خداوند رقم بزنیم.

وی با اشاره به روایتی از حضرت رسول اکرم(ص)، برترین اعمال در ماه مبارک رمضان را گناه نکردن عنوان کرد و اظهار داشت: تمام گرفتاری های زندگی انسان ناشی از اَعمال ناشایست(گناه ) است.

شایان دکر است در این مراسم تعدادی از پیشکسوتان، جانبازان و آزادگان نیروی هوایی ارتش به بیان خاطرات پرداختند و در پایان از بازنشستگان با اهدای هدایایی تجلیل شد.



:: برچسب‌ها: نیروی هوایی ، علی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


<-CommentForm->